čtvrtek 16. října 2008

Koncert Living Colours...

Living Colour...se přesouvá do Jamborky, píše se na stránkách iDnes. Je to škoda, ti kluci černoští si zaslouží větší sál (původní plán byl koncertovat v hale na Vodove), ale prý za to může nezájem o lístky. A co já se vlastně divím?

O koncertě, který má být v pátek 17. 10. jsem se dozvěděl teď v pondělí (tj. 13. 10.) z letáku na Cejlu. "Kurňa, proč toho po Brně není víc," bylo první, co mě napadlo a začal jsem se rozhlížet, kde jsou nějaké další poutače - nic. Za celý týden, co denně jezdím městem a po očku koukám (neříkám že pořád) po plakátovacích, legálních i nelegálních, plochách, po billboardech a po dalších upozorněních na blížící se koncert, jsem potkal 5 (zdůrazňuji, že pouze pět) letáků -většinou byly z části překrytý jiným. Co si pamatuju, tak zhruba před 3 roky, kdy tu koncertoval basista Living Colour Dough Wimbish s kapelou Jungle Funk, byly plakáty všude. A na koncertě v Semillase to podle toho vypadalo (zůčastnil jsem se a byl to super zážitek!).

Je mi líto, že se toho hard rock - funky mixu nemůžu zůčastnit, kdybych jen o něm věděl dřív... Taková kapela si podlě mě zaslouží větší propagaci. A tak doufám, že v Praze i jinde to bude lepší. Kluci si to vážně zaslouží.

Link na MySpace: http://www.myspace.com/livingcolour  

0 komentářů: