čtvrtek 16. října 2008

Co si k Vám může číšnice dovolit

Až někdy v Brně zavítáte do restaurace Gingilla (zastávka Poříčí) a bude-li Vás obsluhovat už od pohledu nepříjemná mladá číšnice, připravte si předem(!) přesnou částku ve stravenkách nebo v hotovosti ať nejste překvapeni jako my včera.

(ironickým hlasem): "Slečno, když už jsem na Vás tak hodná a ty stravenky Vám beru, tak si je laskavě příště napočítejte přesně! A rozmyslete se, jestli budete platit stravenkama nebo hotově."
(překvapeně) "Prosím? Ptala jsem se támhle pana vrchního a říkal že stravenky berete..."
"No ano, ale jen přes obědy!"
"Pan vrchní říkal.."
"Dívejte, jsem na Vás hodná a beru Vám je, tak příště si laskavě rozmyslete, jestli budete platit stravenkama nebo penězma. Nehodlám tady nad Váma čekat než si to napočítáte."
"Ale.."

...rozhovor, spíše monolog, ještě chvíli pokračoval, ale to už jsem překvapením nemohl pořádně vnímat. A dodatečně mě mrzí, že jsem se nezeptal na jméno. Každopádně na to, že (za prvé) se restaurace Gingilla snaží prezentovat jako "ta lepší" restaurace, že (za druhé) nabídka jídla a pití patří mezi touto kategorií k těm dražším, že (za třetí) mají výhodnou polohu vzhledem k BVV, se o své zákazníky moc nestarají.
Závěrem: Věřím tomu, že tam ještě půjdu, Janča (přítelkyně) to má vedle školy, ale jakmile se přiblíží tato slečna, budu požadovat jiného vrchního. Tímto stvořením si už kazit večer nehodlám..

0 komentářů: