Po delší době jsem se zase zůčastnil brněnského kulturního života. Bylo 10. 10. večer a já jsem byl vtažen (doslova, lístek jsem do teď nezaplatil) na Noc reklamožroutů a ... stálo to za to. Akce byla od 19:00 (asi) do 1:00, kdy se nepřetržitě v sedmi sálech promítaly reklamy z celého světa. Koho nebavilo sedět, mohl kdykoliv odejít a zatančit si na diskotéce ve foyer, o kterou se starali dýdžejové z rádia Krokodýl, nebo si jen dát pivko (případně drink, kterých bylo na výběr spousta..). Z brožurky, kterou jsme dostali u vstupu jsem se později dočetl, že byl ve foyer i nějaký doprovodný program, např. "módní přehlídka luxusního spodního prádla" - to jsem zaváhal, sakra.
Samotný reklamní program, o který se staral jakýsi francouzský pán Jean Marie Boursicot, byl skvělý. Pěkně tématicky rozdělený: Rusko a rusové v reklamě, fotbal, Hong Kong, hvězdy v reklamě,... takže každého určitě zaujal. Jeden z nejsilnější zážitků jsem si odnesl asi hned ze začátku, kdy začali francouzští hasiči, policiské a záchranáři rapovat a propagovat tak nové číslo tísňové linky - 118. Za dobu co jsem tam seděl (asi do půl dvanácté) jsem viděl čtyři reklamy z České republiky. Z těchto mě nejvíc potěšil spot občanského sdružení Máme otevřeno?
Rapující hasiči, policie a zaáchranáři
Mám k tomu večeru výtky? Asi jediná věc, která mohla některým lidem vadit, byla absence češtiny. Titulky byly jen v angličtině a francouzštině, ale kdo znal třeba jen základy, ten se jistě pobavil..
Reklamní spot občanského sdružení Máme otevřeno?
0 komentářů:
Okomentovat