neděle 18. května 2008

Zpráva pro známé z ICQ (18. - 20. 5. 2008)

Ahoj, jsem rád, že píšeš, ale zrovna dnes na zprávy nereaguju...
... 19. 5. je totiž "Den otevřené diskuze" (odkaz) a tak se i já přidávám tím, že na chvíli svůj účet u ICQ odstavím (asi do 20.5.). Místo něj Ti na jakoukoliv zprávu pošlu odkaz sem (vlastně já ne,to robot) :)
Samozřejmě, že je stále možnost mě kontaktovat. Mám email (jakub.jedelsky (zavinovačka) gmail (tečka) com) a taky používám Jabber! Jabber je protokol pro komunikaci, podobný ICQ - jen lepší: je zdarma (bez reklam), je bezpečný (šifrovaná komunikace, hesla se nepřenášejí v čitelném tvaru), podporuje konference, můžeš být připojen(a) z více míst najednou, jeho síť je decentralizovaná.. Taky nejsi zatížen(a) takovou šílenou licencí, jakou má ICQ. Četl(a) jsi to vůbec někdy? Víš, že co pošleš přes ICQ nepatří Tobě, ale firmě AOL? Jabber je tzv. otevřený protokol (schválený jako standard), proto pro něj může být vyvíjen nespočet aplikací a vlastní server může spustit kdokoliv. Udělal jsem tak i já - www.jakje.com. Když budeš chtít, připoj se, mě najdeš jako kuba@jakje.com (fakt to není mejl) :)
Jak se registrovat na Jabber
Více informací o Jabberu najdeš na wiki: www.jabber.cz
Díky za pozornost :)

0 komentářů: