úterý 18. března 2008

Dělo se, děje se, bude se dít aneb bulvár

Rozhodl jsem se, že budu in, i když asi pozdě. Začal jsem louskat Harryho Pottera. První kniha (HP a kámen mudrců) je přelouskaná, druhá (HP a tajemná komnata) je pod louskáčkem.

Zajímalo by mě, kdo je ten pravidelný čtenář, jež sem denně chodí. Poskytovatel UPC, z Brna. Jojo, vím o Vás skoro vše. Jestli se neozve, tak ho budu muset odhalit sám.

Včera jsem psal písemku - Návrh algoritmů I. Seřaďtě podle funkce podle rychlosti jejich růstu: 2(n-8), log10(n16), (10n-2)/(32n), log2(nn), atd. No byla to sranda, ale nemusím se tím bavit furt.
Jiná písemka byla i dřív: Úvod do informatiky z minulýho semestru. Plnej počet bodů jak vyšitej.

Všimli jste si reklamy hore na stránce? Podle www.jakje.com jsem 16. 3. 2008 rozjel vlastní server (ubuntu, apache2, mysql, proftpd, ejabberd). To je kec, on jel už dřív. Ale nefungoval. A vlastně nefunguje ani teď, ale kdybyste chtěli pomoci s jeho rozfungováním, tak se na tu stránku určitě koukněte. Jo, asi tam časem přesunu i tento blog, takže někdy v budoucnu bude na adrese blog.jakje.com. Někdy...
Jinak teď na něm jede jabber (hlavní funkce), čož je pro komunikaci. Něco jak icq.. Však na stránce se dočtete.

Dostal jsem úžasnej dárek! Nevím jak jsem si to zasloužil, ale ve čtvrtek 27. 3. vyrazíme s Janičkou na Flédu na koncert J.A.R. No těším se jak malej kluk!

A v sobotu slavím narozeniny, ač už je na gratulace pozdě. Bylo mi 0x16, kdyby to někoho zajímalo.

0 komentářů: