úterý 19. února 2008

Je to příjemné občas našetřit...

Musím se pochlubit. Ač u mě, stejně jak u mnoha jiných, platí slovní spojení chudý student, podařilo se mi našetřit na nový pc a pěkný dárek (ne pro mě).

Návod jak ušetřit pro studenty, majitele platebních karet.
Předpokládejme, že máte brigádu nebo jiný malý měsíční příjem ...

  1. den po přijmutí výplaty z brigády si strčte kartu bez ochranného obalu do zadní kapsy u kalhot
  2. s kartou choďte, sedejte, skákejte, dělejte dřepy. Den by mohl stačit.
  3. vyndejte kartu a ujistěte se, že je správně ohnutá
  4. vyhledejte bankomat a zkuste vybrat 200,- kč
  5. až bankomat zachrochtá a na obrazovku vypíše, že karta byla odebrána, volejte zákaznickou linku - začína 800 a bude napsaná někde poblíž bankomatu
  6. tvrďte, že je to zaručeně chyba bankomatu, karta byla do té nešťastné události naprosto v pořádku. Nejlépe volat v sobotu kolem 22 hodiny - jsou tam ochotné slečny. Kartu Vám z automatu vyjmou a do 7mi pracovních dnů pošlou na Vaši pobočku.
  7. otálejte jeden až dva měsíce s návštěvou pobočky
  8. peníze z brigády se Vám hromadí na účtu a - šetříte!

Odzkoušeno, zaručeně funguje!
Dokonce paní na přepážce byla tak hodná a nabídla mi bezplatnou výměnu karty, což jsem odmítl, chci přece spořit při další příležitosti dál.

0 komentářů: